3rd Week..

28 Dis 2009..
ive my 1st meet with doc pakarku..
erm tak dapat jumpa dia..just jumper mdm jer..
er wat mdm said...
A?u havent go to the fisio?
sepatutnya right after discharge..2 hari tu dah pg,,skrg dah phase ke beraper dah..dah banyk dah buat,,dah cycling..
IT IS NOT MY FAULT..

erm da doc yang tulis summary discharge yang kene tulis..aku n family plak beranggapan,,oo doc suh ligamen yang baru buat ok dulu,,erm,,

p/s:moral of da stor,,it is ok if u jadi mulut becok sket..tanya itu n ini..tak jadi mcm ni n kepada semua,,we have to master what we do,,doc ker cikgu ker..ini akan menyusahkan orang lain..

so far kaki aku tak banyak sngt perkembangan..aku leh bend sikit,,aku dah leh jalan without tongkat n brace,,tu jer,,
aku try cari bhn kat tenet,,tapi yang aku dapt ciput ngat info,,semua bertindan n banyak version,,aku try,,tapi skt je.
yang doc ajar campur yang aku cari,,
1.ankle palm
2.streching kakiyang lurus
3.assisted ROM

at least aku dah leh wat kije rmh n tlg mak..



0 comments:

Related Posts with Thumbnails