Special PoST :)

Dis Post Is SpEcialLy dedIcate to SomeOne Special,,H


My Dear H,,
Percaya atau tak the tym comes,,
s u said before (24 hours yang lalu),,all in sudden,,
kita 'dikenalkan',kita kawan, n da 1st 'adat' stage n then we r going to face the 2nd 'adat' stage
Yap..
I confess, at first,,it is in rush,,paksa rela,,
but then..
u know wat happen rite,,terjatuh tergolek,,(falling in luv with u)
n u.. luv at da First sight..
(no need to tell lebih2 rite)
My Dear H,,
im realise u r my MR right,,
Jika Itu KEtentuaNNya aku Redha..
Jika Yang tertulis itu Adalah MR H aku terima seadanya,,
Terimalah aku s Who am i,,
macamana yang awk tgk,,macammne awk kenal..
itula saya..
manja,annoying,keras kepala,,banyak sakit..erm,,
tak cantik,,rendah,,tembam,,very childish..
hahahha,,,u know me rite..
My Dear Mr H,,
apa yang saya harapkan..
jagalah saya sebaiknya,,
tegurla saya jika itu silapnya,,
Bimbinglah saya jika itu pincangnya,,
im a high expectation person,,selalu nk lbh,,
bentukla saya..
saya tau,,saya telah buat satu keputusan yang besar dalam hidup saya,
JIka itu telah ditakdirkan,,
saya pasti dengan pilihan saya,,
semoga Allah permudahkan perjalan hidup ini..
__________________________________________________________________________

Ya ALLAH,,
panjangkanlah jodoh kami..
permudahkan jalan hidup kami..
kekal abadi..
AMIN...
salam sayang, NOOR FATIHAH MD NOOR,,


2 comments:

  ila

May 4, 2009 at 3:47 PM

ateh...ko nak tunang ke nikah ni?

  NInA

May 5, 2009 at 6:41 PM

tunang my dear..
aik,,
kamu lawat blog kiter?

Related Posts with Thumbnails